SÖNDAG

Goodmorgoon!
Rolig kväll igår! Jag och My åkte ut till mitt ute i ingestans på fest tillsammans med Sandra & Theresa, lite segt ibörjan men sen vart det jätte roligt..! Träffade killarna från RmM och dem var astrevliga!
Men har nu ont i huvudet som fan, och hade tänkt att plugag idag men det går nog sådär.. Ska spela in en musikvideo med My, Gaby, Li & Carro idag också. Jag ska vara tomte och har inga kläder.. tjoho... Känns just nu som om det kommer gå åt helvete. Men aja! Måste fortsätta plugga (eller ja egentligen så ritar & virkar jag, så kan knappast kallas plugg) och fixa kläder..! Blog ya later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du?:)

2011-12-14 @ 15:51:17
Postat av: julia♥

BLOGG MEERR!!!! <3

2011-12-16 @ 16:04:54
URL: http://tuffbrudn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0