Bekännelser

Jag glömmer jätte ofta att svara på sms, kollar på smset, men glömmer sen bort smset.
Älskar katter.
Älskar acoustiska verisioner av låtar.
Jag åker aldrig några berg och dal banor, eller något sånt på grönanm tycker att det är skitläskigt!
Hatar känslan av att falla, brukar drömma att jag faller och det är så äckligt.
Hatar mitt hår när det inte är plattat, har dock ganska platt hår iallafall innan haha!
Inget är finare än mulatter med ljusa ögon.
Finns inte en enda kroppsdel jag är helt nöjd med.
Har inte haft såhär långt uppehåll i dansen på 5 år
Älskar killar med snygg stil, vilket är nästan viktigaste också tycker jag
Tycker det är äckligt med droger, skulle verkligen aldrig testa någon drog. Där går verkligen min gräns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0