Bara lite snabbt om vem jag är, uppdatera er lite bara

Jag heter Alice och är 16 år och bor i Stockholm. Jag går i Värmdö Gymnsium på Gullmarsplan. Killfri just nu men har världens bästa vänner helt klart. Bor med mamma, pappa och lillasyster och några djur.. Gillar att vara med mina helt klart bästavänner, andra bra vänner, fika, dansa, ha kul, festa, träffa nya människor! Lever för det där typ.
 

 Något ni kanske inte vet, eller vet om mig, eller vill veta

  • Jag väl ganska lång 1,67 skulle jag gissa
  • Jag älskar lösviksgodis
  • Gillar inte att träna, förutom ibland när jag känner att jag måste
  • Ska till Gran Canaria i februari
  • Har ett xtra öga för killar med brunt hår och bruna ögon
  • Gillar även långa och stora, muskulösa killar en aning väldigt mycket
  • För lite mer än ett år sen umgicks jag med helt olika personer och var en helt annan person, har utvecklats och förändrats så otroligt mycket. Eller egentligen alla andras sätt att se på mig, har varit som jag är inuti hela tiden :)
  • Hatar halloween fester

 Ja, va finns det mer att säga? Inte så mycket just nu men ifall ni undrar nått får ni fråga. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0