Helgen

Hej har inte bloggat som ni märkt!
Men i fredags var jag först hemma och städade och fixade för att åka och träffa cornelia, vi skulle egentligen åka till shm och försöka köpa biljetter utan för men vi hamnade istället på en fest på östermalm där emelie och några till från skolan plus en massa andra människor var. Det var roligt!  Vi åkte sen hem och sov, på lördagen msyte vi hemma hela dagen innan vi åt middag och åkte till shm men fick inga biljetter, viket vi blev väldigt ledsna av! Drog en fika på 60 då. Sov hos corris. Igår pluggade jag hela dagen, och idag var jag i stan med mamma och köpte en fin kofta och lite smink!
Imorgon har jag en väldigt skön dag på 2 timmar, blir dock direkt hem och plugga efteråt. puss
 
lite bilder från veckan och helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0