Jag har så himla fullt upp om helgerna

Är aldrig hemma typ! Men min helg har varit väldigt bra, bloggade ju lite i lördagsnatt, vilket kanske inte va världensbästa inlägg haha. Men dagen efter, på lördagen va jag med cornelia och åkte sen hem till mig och åt med min familj men sen drog jag hem till en hemlig och sen mötte jag upp cornelia i slussen igen runt halv ett och vi tog en promenad innan vi gick hem och såg film! Idag träffade jag min familj och firade farsdag genom att kolla på nya bondfilmen Skyfall och äta thaimat! Skyafall var verkligen jätte bra! Hade verkligen inte höga förhoppningar för jag brukar inte gilla action men skyfall va iallafall jätte bra!
Imorgon är det skola och ska snart hoppa i duschen!
En anonym frågade också vem det var på tredjebilden på förra inlägget och det är min kompis Saga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0