Tänkte börja blogga igen!

Som ni ser var det ett tag sen senast men nu tänkte jag köra igång igen! Sen jag skrev senast har jag gjort så mycket olika saker så det går inte att räkna upp allt men det mest minnesvrärda sakerna är väl att jag var i Alanya, turkiet med några tjejkompisar, att jag haft en väldigt bra sommar, lärt känna massa nya och att jag börjat på gymnasiet.
Har till och med hunnit gått i två gymnasium och tre klasser. Och har helt ärligt inte hittat rätt än, antar att jag har svårt för att bli nöjd och hade för höga förhoppningar på gymnasiet.. :) Mer om det nån annan dag!
 
Nu ska ni iallfall få läsa om mitt vilda tonårsliv, haha skämt åsido. Kommer upp ett inlägg om ett litet tag för att uppdatera erat minne om vem jag är.. hehe! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0